Har vi landat nu?

 
 
Det känns som så iallafall, att vi börjar landa i den här nya tillvaron med fem i familjen, 
 
Linnea berättade för mig en kväll innan hon skulle sova om hur mycket hon älskade den "nya" familjen. 
Hon pratade om den "gamla" och den "nya" familjen. Hon älskade båda lika mycket. Det kändes riktigt skönt att höra efter den lilla krisen med att inte längre vara minst. Det är fortfarande en hel del uppror, men vi lär oss handskas och bemöta även det.
 
Idag har vi njutit av sommarvärmen. Vi startade dagen med en promenad hela familjen, sen blev det bad, och bad och bad! Pappan passade på att vara nyttig och jag.. ja, jag är som en ko.. som ena dotterna kallade mig!
Sen kom Linda förbi och mös med oss en stund.  
 
 
 
 
 
 
Vi hade även bvc här på besök idag. Selma hade gått upp i vikt och nu väger hon 100g mer än när hon föddes. Duktig flicka!  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hon är ju alldeles underbart söt!!!
Moster saknar alla sina tjejer!! <3

2013-06-13 @ 03:14:51
Postat av: Hanna Karlsson

Söta barn! :-)

2013-06-17 @ 06:23:03
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0