Sjuk-t

Jag känner mig sjuk. Bitande huvudvärk, suddig syn, trött. 
Är på fruktansvärt dåligt humör, tänk dig PMS gånger arton. Ungefär så. 
 
Jag undrar vad som är fel. Brist på något? Vitaminbrist? Har jag druckit ordentligt med vatten? 
 
Sen slår det mig! 
Sockret! Jag har fått i mig alldeles för lite av det där förbannad sockret. Det är abstinens jag känner. Ynka tre stycken geléhallon som jag lyckades smugglat in i munnen när inte barnen såg idag (deras geléhallon).
 
Det här är inte sunt. Nu får jag brottas med mina inre demoner för att inte tigga och be min make att åka till affären och köpa något gott. I dom här stunderna är det bra att jag inte har något körkort. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah jahaja de kanske är det jag lider av också.. och i mitt fall är det väl tur att jag är så förbaskat lat ;) haha

2013-06-18 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0