En vanlig onsdag

Idag har jag och Linnea haft en riktig mysdag. Både hon och jag har varit trötta och lite slöa.

Vi satt tillsammans vid datorn och googlade massa djur som hon ville titta på, och avslutade med ett försök att ta reda på vem som bestämde att Sverige skulle ha en kung och en drottning. Vi hann aldrig hitta svaret. (Så om någon sitter på den kunskapen så informera mig gärna, Linnea skulle bli jätte glad)

Sen bestämde hon att vi skulle rita, ugglor. Till min förtjusning. Och så blev det ett par prinsessor också.

Vi gjorde ett försök att ta lite frisk luft, men den isande kylan gjorde att vi vände in igen ganska snabbt.

Det blev muffinsbak istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0