Ligger vaken

Heeeeela familjen är ledig tillsammans! Igen som behöver studsa upp ubertidigt idag inte. Vi har sovmorgon!

Men för Guds skull, låt bli sovmorgonen, vakna innan kl 06 för att gå på toaletten en 12:e gång och pressa ut den där droppen som ligger och trycker!
Sen när vi ändå är igång så kan vi ju passa på att meddela att bebisen i magen numera är utbytt till 2,2 kg gaser som far upp och ner! Bubbel bubbel! "Ja men prutta då" tänker ni!
Men neeej.. Jag håller inte på med sånt surru!
Det räcker med att jag kommer tvingas att bajsa på mig under kommande förlossning, och jag tycker att det täcker förödmjukelse för ett helt decennium!

Ungarna är föresten också vakna, Linnea har gjort en bok om en uggla som hon precis var in och läste för mig, och Emilia ligger kvar i sängen och pratar för sig själv.
Det är bara maken som har förnuft att sova när han kan.
Undrar när vi ska lära oss att göra detsamma?

Nä, om jag ska ta och rulla ut sängen och sparka igång dagen kanske?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är ju bara för söt! :)
Och hur går det med serie skrivandet och ritandet?
Kram!!

2013-03-28 @ 07:04:50
Postat av: Preta

Alla fiser omedvetet oxå :) så du håller visst på med sånt! Fis på bara :)

2013-03-28 @ 13:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0