Morgonpigg!

Antar att min kropp håller på att förbereder sig för sömnlösa nätter.

Mina organ är ihop tryckta någonstans där lungorna normalt brukar vara placerade.
Ungen där inne ger mig känslan av spruckna revben och blåmärken på insidan, samtidigt som min urinblåsa flitigt används som en stressboll eller liknande.
Minst tre gånger per natt måste jag upp och kissa, ännu fler gånger vänder och vrider jag mig för att hitta en "skön" sovställning..

Lite gnäll så här på morgonkvisten är väl aldrig fel? Herregud jag är ju svensk, det ligger väl i vår natur att vara lite gnälliga, sådär lagom mycket.

Nu är klockan 06:00, makens väckarklocka ringer. Han är dötrött, ungarna sitter och ritar och jag måste nog ge mig upp för att vräka i mig massa frukost innan jag svälter ihjäl.


Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Vad fin du är gumman vill också ha en bäbis till..... Hoppas ni mår bra hela familjen. Saknar dina fikastunder. Många kramar från mig och familjen. :)

2013-03-19 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0