vecka 30+0

Då byter vi vecka igen då. 
 
Och nu är det faktiskt bara 10 veckor kvar till beräknad förlossning. wuhhuu! 
 
Selma är lika vild som vanligt, men huvudet verkar fortfarande vara vänt nedåt. Just nu är magen väldigt lustigt formad. Lite kantig här och där. Försöker lista ut vilka kanter som är vad, ett knä? en fot? en rumpa? Det kan hålla mig sysselsatt länge! 
 
Emilia och Linnea som inte varit så engagerade på ett tag, har börjat intressera sig igen. Dom kommer spontat fram och pussar och känner på magen, pratar med den och om livet som storasystrar. Dom har även förbokat en plats vid kökskbordet där hon ska sitta sen. 
 
Jag fortsätter att må lite upp och ner. Vissa dagar är bättre än andra och dom dagarna njuter jag såklart. 
 
Inga crawings än så länge, kände mer i början hur jag var extremt sugen på salt, och skaldjur. Men det har avtagit nu. Det är nog mat över lag som är populärt. Vågen vill jag inte ställa mig på. Eller egentligen skulle jag kunna göra det, men jag bryr mig helt enkelt inte. Jag är gravid, och jag tänker inte lägga energi på bry mig om vikten nu. Det kan jag ta tag i när Selma kommer ut. 
Längtar som tusan efter att få ta långa promenader med barnvagnen! 
(och nej Petra, jag lovar att inte börja springa direkt.. jag ska vara rädd om allt där inne ;) ) 
 
Kantig och bulig. (och ja, jag har en rand efter byxorna) Vecka 30+0

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha söta du! Det är bra att du lyssnar på syster Preta! ;) Jag kommer Joina dig på långprommisarna och sen när du börjar springa oxå ;)

2013-03-11 @ 16:26:48
Postat av: Jenny

Så underbart fint!!

2013-03-11 @ 18:17:25
Postat av: Rebecka

Håller på att längta ihjäl mig!!! <3
Bara tio veckor kvar som sagt! Mosters lilla skrutt! <3

2013-03-11 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0