Bf+3

Gnäll gnäll gnäll..

Är ni ute efter en "feel good blogg" så är ni fel.. Klicka er bort, jag kommer antagligen bara få dig deppig.

Tre dagar över tiden. Känns som tre år över tiden!
Jag har följt massa underbara människor som varit gravida samtidigt som mig. Alla.. Precis alla.. Har ploppar sina barn nu. Till och med dom som haft bf efter mig.
Jag VET att tre dagar är fullt normalt och att det finns många som går betydligt längre än mig..
I samma stund som jag skriver orden.. Tre dagar.. Rullar orden i munnen.. Tre dagar.. Det är ju till och med löjligt att haka upp sig på.
Sunt förnuft och positiv inställning är vad som borde infinna sig nu.
Men dom två lyser med sin frånvaro..

Jag är inte positiv. Jag tycker allt är jobbigt. Det är fan jobbigt att ens le!
Jag får träningsvärk i kinderna av det.

En sån dag. . Förhoppningsvis vänder det. Jag är en pest att umgås med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0