Bf+6

Alltså.. Hon bara vägrar komma!

Och jag håller på att bli knäpp. Min hjärna gör uppror och jag tänker konstiga saker..

Exempelvis så går hjärnan på högvarv i jakt på att hitta något jag glömt. Jag inbillar mig bebis väntar på att jag ska bli klar med allt.
Igår kokade jag alla nappar och diskade ur nappflaskorna.
Jag ställde fram vagnen (?)
Överlämnade ett babynest som jag sytt till grannen.
I fredags köpte jag en solhatt.. Så långsökt, men det kanske var den hon väntade på (ja, jag kan ju skratta åt allt det här sen)
Sängen är bäddad för hundra år sen, babyskyddet monterat i bilen, bb-väskan packad. .

Jag kanske är FÖR förberedd! Kanske ska packa upp den där väskan igen..

Ni förstår ju att jag håller på att förlora förståndet!

Men har man gått hemma med gräsliga smärtor sen början på december så kanske, kanske man kan ha förståelse för att denna väntan är jobbig. Fruktansvärt jobbig dessutom.

Det är föresten Mors Dag idag.
Jag fick frukost på sängen och en fin teckning av mina underbara ungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0