Bf+7

Idag tänker jag promenera ut den här ungen!

Jag ska gå tills mitt bäcken inte håller ihop längre! Jag ska ta med mig tjejerna och tvinga dom att gå tills deras ben inte bär dom längre (vilket lär bli ungefär vid busshållsplatsen)

Men vi stannar inte där, för vi ska gå! Gå, gå, gå!
Jag ska packa en väska full med mat och dricka som jag kan kasta till ungarna när dom tröttnat som mest.
I värsta fall så ska jag binda fast en godis på en pinne och locka fram dom, steg för steg!

Jag har redan förberett maken, att han eventuellt måste göra en utryckning från jobbet till en öde gångväg!
Vi siktar in oss på att gå mot förlossningen på Karolinska i Solna. Det är ungefär 4 mil dit. Borde göra susen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskade Erika min!!!!
Jag lovar dig att de kommer gå kanon!!!ta med extra tung packning oxå!!!
Älskar dig

2013-05-27 @ 07:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0