Bf+8

Det kommer bli en hel del uppdatering med fokus på lilla bebis som ska ut.
Man glömmer så snabbt vad som händer, så nu dokumenteras det i bloggen.

Mina värkar avtog helt under natten och har inte kommit tillbaka alls under dagen.
Har haft ett par värkar nu igen men inte alls så mycket som igår. Misstänker att det snart avtar helt igen.

Idag kom iallafall slemproppen, det är ju alltid något att trösta sig med! Tänk, de flesta har sitt barn i famnen inom loppet av en vecka efter slemmet lossnat! Wuuuhuuu! Om en vecka har jag gått över tiden 14 dagar..

Tycker att min kropp jävlats med mig under hela den här graviditeten. Det är som den har glömt hur det ska gå till.

Nåja.. Vad är väl en bal på slottet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0