Gräsplätten

Igår var "vi" jätteduktiga här hemma. 
 
 
Emilia inspekterar pappan
 
Linnea var mer vild än tam.. i vanlig ordning. 
 
Ett stycke gräsmatta rullas ihop. 
 
Och ett par timmar senare  är pallkragen på plats, jordgubbar och smultron planterade. Pelargonerna där dom ska vara och Emilias krusbärsbuske nerstoppad i jorden. "vi" raffsade även runt i buskarna och tröck dit lite näring. 
 
När "vi" nästan var klara så var Jag helt slut och var tvungen att lägga mig och vila. 
och missförstå mig inte. Det är alltså min make som bytt namn till "vi" 
"Vi" har varit grym och imponerat på frugan i vanlig ordning. 
 
Om ca två veckor ska tjejerna få så egna ärtor och morötter i lådan. Superkul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0