Helg igen?

Jag blir fullkomligt förvirrad av den där minihelgen vi hade mitt i veckan. Igår kändes som måndag och nu är det fredag igen.

Inte för att jag klagar, vill gärna ha maken hemma. Och dessutom har i massor med roligheter planerade i helgen!

I morgon ska vi äntligen titta på kossorna som springer ut på grönbete! Tidigare år så har barnen lyckats bli sjuka den dagen, men nu så, i år SKA vi dit!

Sen blir det fix på gräsplätten hemma. Tjejerna ska få en egen odlingslåda där vi ska så morötter och annat gott som dom kan äta.

Söndag är det kalas för tjejerna och sen åker vi och grillar hos våra kompisar på landet!


Här har vi förresten en bild på kvällens middag!
Jag fixade egen kryddblandning till kycklingen och det blev jättegott!
Råsocker, salt, curry och spiskummin! Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0