Kosläpp

Jag verkligen ÄLSKAR blogg.se Så fantastiskt jävla ställe så jag blir alldeles varm i kroppen! 
nu tar ni den meningen och tänker helt tvärtom.. för det är så jag egentligen inför skiten. 
 
Skrev minst en hel novell om koutsläppet i går, och sen försvann allt.  (nej, det var inte mina feta falukorvar till fingrar som raderade nåt, inte den här gången, och nej, det är inte min dator det är fel på, vi har en mac och den är totalt felfri ur alla synpunkter) 
 
Nu blir den en kortis istället.. 
 
Vi kom iväg igår, äntligen.. tredje gången gillt! 
 

Så hur var det då? Blåsigt, galet mycket folk och barn som tyckte att kossornas försening på 25 minuter var alldelles för lång och ville åka hem. 
Men när det väl var dags så var det såklart superkul. Dom blev ju helt galna! Skuttade, stångades och gnussade med gräset! 
En ko blev lite överglad och gick loss precis intill staketet där vi stod och jag var helt säker på att kon tänkte hoppa över. Så jag stod beredd att ta mina ungar och springa (okej, jag var mer än beredd.. jag backade ett par steg eller fler) 
Sen började dom bajsa hela bunten så då gick vi därifrån. 
 
Vi slog oss ner på en gräsplätt och åt våran picknick. Arla bjöd på mjölk och kanelbulle också. 
 
Skutt skutt.. Är det så här man gör skummjölk?
 
Stångas lite
 
Och här har vi kon som tog en överdos av gräset och blev helt tokig! 
 
Lillskrot
 
Hela munnen full med kanelbulle 
 
Blåsigt
 
Ett stycke Noel
 
Och ungefär här så börjar blogg.se strula igen.. så jag får återkomma med fler bilder en annan dag. Nu måste jag publisera snabbt innan det försvinner igen! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick krupp på blogg.se och deras app ska vi inte tala om va kass den är.
Men min nya blogg kör jag ju blogger,(blogspot) kanonbra! Lätt app åxå, lätt att gå in och redigera inlägg och hur lätt och smidigt dom helst att lägga in bilder med telefonen.
:)

2013-05-06 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0