Min äldstaste väns bröllop!

Igår fick jag och min man äran att vittna vigseln mellan Jenny och hennes Spiros.
 
Jenny, som funnits i mitt liv så länge jag kan minnas. Vissa perioder på långt avstånd, och andra perioder mycket nära. Hon och jag delar så många skratt tillsammans, och så mycket gråt. Vi har följts åt genom tonårens hektiskta, dramatiska, känslosamma stunder. Vi har älskat och hatat varandra. Vi har gjort så mycket galenskaper ihop så att jag blir alldeles mörkrädd ibland. 
 
Vi har sett varandra växa upp, vi har blivit vuxna nu. Vi är snart 30 år. 
Och jag är tacksam över att få ha henne i mitt liv. 
 
Igår var det min tur att dela ännu en stor dag tillsammans med henne. 
 
Allt var mycket enkelt, och vackert. Ett brudpar och två vittnen. (och givetvis en vigselförättare) 
 
 
Jag och min familj önskar dig och din make all lycka i framtiden! 

Kommentarer
Postat av: Fru Daflos

Älskade älskade Erika!! Nu sitter jag och bölar.
Så fina ord och allt stämmer verkligen på pricken.

Vi kommer alltid finnas i varandras liv!
Och jag hade inte sett min bröllopsdag utan dig i den <3
massa kramar äldstaste vännen ;)

2013-05-12 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0