Sorg

Det var en mycket ledsen Linnea som nattades ikväll.
Hundis är kvarglömd på förskolan. Stora tårar rullade nerför hennes kinder och jag kunde verkligen känna den smärtan hon upplevde.

"Jag kan inte sova utan honom"
" jag har inte ens gett honom mat"

Är bara två av alla meningar som hon haglade fram mellan gråten!

Hade jag kunnat så skulle jag brutit upp låset till förskolan och hämtat hem honom.
Storasyster var snäll och lånade ut sin Maja i natt, och så fick jag ligga bredvid henne tills hon sov djupt.


Förutom att Hundis sover borta i natt så har det varit en bra dag. Linnea hade sitt första lopp som förskolan ordnade. Hon var extremt taggad i morse. Alla barnen hade fått göra egna nummerlappar som dom hade på sig när dom sprang, och barnen vann en guldmedalj (men om du frågar Linnea själv så var hon den som kom först i mål)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0