Valborg 2013

Jag glömde i numera vanlig ordning att ta med mig kameran.

Kvällen tillbringades hos vänner i Sigtuna.
Kan sammanfatta mig kort med:
God mat, grillat, kladdkaka med toffie, trevligt sällskap. Barn + Hund + boll = kul. Trötta barn och mamma, lagom trött pappa.

När vi insett att klockan återigen skenat iväg så begav vi oss till barnens farmor och farfar som bor i närheten. Vi somnade ganska snabbt där.

Vi spenderade också den här dagen där. Som gick minst lika fort som gårdagen. Och det blev även grillat till middag idag igen. Mumsigt.

Nu är jag av någon anledning trött som ett as (vilket i min värld betyder superjättemyckettrött)
Jag ligger i sängen och tänker inte resa mig upp igen förens i morgonbitti. (Hahaha.. Trodde du ja, skrattar kissblåsan åt mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0