Vecka 39

Det är slutspurt nu. Två dagar kvar till beräknad förlossning. Hon får gärna komma nu, typ helst redan igår!

Jag är tung, tjock, svettig och klibbig!
Och den här underbara sommarvärmen gör att jag mest av allt inte vill röra mig.

Jag önskar att jag slipper gå över tiden allt för länge.
Det jag ska göra nu är att hålla mig sysselsatt utan att trötta ut mig. Få dagarna att bara rulla på, så är bebis ute innan jag vet ordet av.
Det är min plan.
Jag vet vad min kropp snart ska utsättas för, så jag ska se till att fylla på med energi och se till att vila.. I lagom dos såklart.

Tjejerna längtar också. Det har varit en lång väntan nu.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snälla Selma kom uuuut nuuuu vi längtar efter dig
lilla skruttan kram mormor

2013-05-18 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0