Blogbag!

För ett par veckor sen så fick jag hem Loppi blogbag för att testa lite olika produkter och saker. 

Jag klagar inte på innehållet! 

Jag överdriver inte ens när jag säger att filmen var bland den roligaste vi sett på länge! Hela familjen vek sig dubbel av skratt! 


Nu är jag ganska värdelös på att veta vilka kryddor som passar till vad. Men igår grillade vi kycklingfilé i ugnen och hade på den här kryddblandningen. Och det blev verkligen jätte gott! 


En deo till mamman och sweetdrops till den som gillar chokladmjölk utan socker. 

Sen fick maken ett mellanmål från Reztart som han gav tummen upp till. 
Men den hann slukas innan fotot. 

Tack Loppi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0