Offroad

Föresten så hängde jag med grannen ut på en riktig cykeltur idag. Och med riktig så menar jag en riktig killer. Ni vet, backar, rötter, stenar, backar, vatten, lera, backar. Riktigt offroad.
 
Jag vet att min kondition inte är den bästa efter graviditeten, men idag blev det riktigt tydligt. Jag orkade inte. 
Så nu ni, ska den här damen få upp flåset igen. 
 
Men åter till cyklingen. 
Det var verkligen kul. Med en blandad känsla av skräck och härlig adrenalin. Jag trodde ett par gånger att cykeln skulle välta och jag skulle flyga in i en gran och dö. Men så blev det ju inte, såklart. Ser till och med fram emot nästa gång! 
Dock, vill jag tillägga att smärtan jag känner i röven just nu,  inte är lika tillfredsställande. satan i gatan. Jag kommer ha ett stort blåmärke där bak, efter sadeln. Och så toppar vi det med en stor skopa träningsvärk! 
(Ni förstår om jag önskar mig en enplansville just nu va?) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0