Ärthjärna?

Ikväll gick jag och la mig tidigt. Klockan 20:00 låg jag i sängen. Kände mig inte riktigt pigg. 
20:10 ringer ett okänt nummer på min mobil. Körskolan. KÖRSKOLAN!! 

"Du har en bokad tid ikväll klockan 20:05" 

Världens bästa lärare förstår att det skett ett litet litet pyttelitet missförstånd. Som att jag har hört fredag, när hon sagt tisdag! 
Hon kör hem till oss och hämtar mig och sen kör vi en lektion. 

Herregud! Vilken ärthjärna jag kände mig som. 
Lektionen gick bra. Tydligen så är jag duktig på att kolla i speglarna! Det tar sig! 

Snart börjar även jag tro på att jag kan fixa det här! 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Såklart att du fixar de här! Och vilken gullig kör lärare :)
Heja heja!!!

2013-10-16 @ 07:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0