Babyshower.. igen.

Men jäklar vad vi babyduschar varandra. Men vad ska man göra då när vi skjuter ut ungar till höger och vänster?
Jag tillhör inte den typ av folk som tycker att babyshower är tigger (speciellt inte när man inte är medveten om att man ska få en) utan det är en kul grej, och ett sätt att faktiskt få skämma bort den blivnade mamman lite. Man tar sig tiden och sitta ner och prata om ditt och datt och bara ha trevligt. 
 
Nu är det inte många veckor kvar tills jag blir moster för andra gången. Och nog längtar vi ihjäl oss lite nu! 
 
Ett måste är blöjtårtan! Visst blev den fin! 
 
 Och eftersom att BLOGG.SE bråkar med mig (som alltid numera) så kan jag tyvärr inte visa fler bilder. Och jag har inte tålamod att sitta och logga in och logga ut ikväll så det kommer helt enkelt mer bilder en annan dag. 
Tänk att det ska vara så förpipplat svårt. VARJE gång ska dom bråka. Och inte svarar dom på mejl heller. 
Rövar! 
 

Vi hade iallafall en supermysig dag och jag tror att Rebecka också hade det! Tusen tack alla ni som kom! (Och Mikaela som jag vet gärna hade velat vara med) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0