Höstluft


Jag hinner inte ens öppna ögonen förens jag möts av denna konversation. 
 
"Läste du aftonbladet igår" 
 
"Nej" 
 
"Det är bevisat att män blir sjukare av förkylning än kvinnor" 
 
"....." 
 

Selma har varit dålig i några dagar nu. Hostig. Rosslig. Snuvig. Rinniga ögon. 
Och igår var det då pappans tur att åka på samma basilusker som dottern. 
Emilia är också snorig. 
 
Sådana tider nu och det är bara att gilla läget. 
 
Trots snuvet så kunde vi inte motstå det härliga vädret idag. 
 
Linnea förser oss med blommor! 
 
Och klöver. Som luktar så gott! 
 
 Det är så vackert ute nu!  Jag blev alldeles löjlig och fotade vartenda löv jag såg. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0