UnderBARABARN

Vi gick upp tidigt i morse.. eller rättare sagt JAG vaknade 04:30. Det gick bara inte att sova. Tillslut, typ vid 06 vaknade resten av familjen.
Jag studsade upp ur sängen och började fixa iordning oss.
Jo, jag vet.. jag är en riktig nörd. Men jag var verkligen uppspelt inför den här dagen! Riktigt löjligt taggad! 
 
Ändå kom vi iväg en kvart senare än planerat, och så körde vi av vid fel avfart. Men det gjorde inte så mycket, kom vi fram i lagom tid. Jippi. 
 
Det fanns en del att göra för tjejerna, vilket vi prioriterade i början. Emilia fick snickarmärket hos bcww efter att ha sågat, spikat och borrat. 
Sen cyklade dom ett par varv på en "terrängbana" 
Vilket var sådär. Linnea cyklar dagligen och cyklar  ö v e r a l l t. Det är över rötter och dikten och kastar sig utför kullar. 
Men jag förstår grejen, terrängen skulle passa till småbarn också. Där fick dom en varsin varselväst. Perfekt nu när det börjar bli lite mörkare ute. 
Det testades cirkuskonster och Nassim från bolibompa var där och showade. 
 
Men, när mamman och pappan ville kolla i montrar så var det genast jätte tråkigt! Förståeligt. Så, nästa år åker jag och maken själva. Eller ännu bättre.. är där två dagar. En med barn och en utan! 
 
Selma blev med en mössa från geggamoja.
 
Kommer så småningom att visa mer godsaker som vi kom hem med från mässan.
 
I det stora hela är vi mycket nöjda med våran dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0