Arg som fan!

Jag ska köpa en blinkande julgransbelysning och klä barnvagnen med. 
För när man är en bussburen människa med barnvagn, som jag är, så kan man inte räkna med att ungen ska få sova igenom hela bussturen. 
Nä, för då ska VARENDA förbannade människa dunka i sin arm, väska eller röv (för all del) i den sovande bebisens vagn! 
Det gror i mig, jag sitter där och känner hur arg jag blir. 
"Nästa människa som slår till vagnen ska jag slänga av bussen" tänker jag
"Kom igen då.. Nudda vagnen om du törs" 

Men det är inga fler som slår till vagnen så jag slipper kasta av någon i farten. 

Men nästa gång.. Då jävlar! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

You go girl! ;)

2013-09-19 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0