iPhone 5 i tvättmaskinen

Pappan var på fotbollsskolan med Millan. 
Linnea låg i sin säng och "läste" böcker.
Selma gör som små tremånaders bebisar gärna gör.. Bajsar ner hela sig själv, och en stor del av våran säng..
Jag roffar ihop sängkläderna snabbt och slänger in det i tvättmaskinen. Lite senare hör jag dunket. Ni vet, dunket som man hör från tvättmaskinen när något hårt slår mot glaset, typ en mobil.
Typ min mobil. Som tydligen hade legat i sängen! 

Efter en och en halv timme i 60 grader ville inte min iPhone vara med längre. Så just nu är jag okontaktbar. Som att leva på medeltiden. Minst. 
Om man räknar bort Facebook, instagram, bloggen och hemtelefonen. 

Och Selma bara ler! 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja lilla goa Selma hon kan hon

2013-09-11 @ 07:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0