Vinterpjuks

Hösten står och knackar på dörren. Det är till och med lite kyligt på mornarna.
 
Jag har varit en mamma i snart sju år, och det är första året som jag är redo för både höst och vinter! 
Det är lite småinköp som måste göras bara, men i det stora hela så är vi redo! 
 
Idag hämtade vi ut tjejernas vinterskor. Linnea hade Sorel förra året och dom var toppen. Så hon får liknande det här året. En annan modell bara. 
 
Linneas vinterskor
 
 Emilia testar Vincent i år. Första barnet = försöks barn. Det är ju lite kul att testa nya modeller och märken också. 
 

Selma behöver ett par vinterskor/tossor. Ingen riktig brådska med det känner jag. Raggsockar fungerar ett bra tag, det är väl mest om det blir en tur i pulkan som hon bör ha något som tål vatten lite mer. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karin

Hennes skor ligger ju på hemskogen och väntar! ;)
Kom förbi på fredag om du kan!

Svar: Det skulle jag kunna göra :)
moggika

2013-09-18 @ 20:49:27
URL: http://www.karinsblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0