medelande till alla idioter

Alltså, mitt körkort är ju väldigt färskt. Men jag anser ändå att jag har rätt att klaga, fräsa, svära och slänga upp långfingret till alla IDIOTER som kör omkring på vägarna!
Det är liksom aldrig läge att diskutera i lugn och ro, så man hoppar direkt till att bli vansinnigt förbannad. På ungefär en halv sekund.

ett exempel.

Om du har för avsikt att svänga ut på en väg där en hastighet på 80km/t råder, så SKA du tamejfaan se till att bilen hinner upp i rätt hastighet innan bilarna som redan befinner sig på vägen är ikapp dig. DU har tamejfaan väjningsplikt, vilket innebär att bilar på vägen som du är på väg upp på, inte ska behöva tvärbromsa för att undvika att köra in i dig.

och föresten.. När du kör på en väg där hastigheten är 80 kilometer i timmen, kombinerat med fartkameror. Gissa vad? Man kan fortfarande köra i 80! man måste inte sänka hastigheten till 60 varje gång en kamera kommer!

Och den här också..

KÖR INTE 2 CM BAKOM MIN BIL.
jag blir oerhört frestad att trycka ner bromspedalen. Dessutom blir jag på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0