Är sommaren redan slut?

Den slog oss med storm, bang, över 30 grader varmt. Några veckor senare, bang, 11 grader och imma på fönsterrutorna på morgonen. Svensk sommar alltså. 
 
Jag bara måste skriva ner det här, för jag vet att man glömmer så lätt. Sommaren 2014 gav oss underbar värme! 
 
Men idag var det ingen värme, så då åkte överdragsbyxorna på! woohoo 
Jag älskar när nya årstider är på ingång. Så kul med allt som ska införskaffas till barnen. (inte lika kul för plånboken dock) 
 
Hon älskar att vara ute. Och här är en favoritplats. I kiosken i lekparken. 
 
 
Den här lilla damen har börjat på förskolan. Efter två veckors inskolning kan vi konstatera att det går bra. 
Det är lite gråtfest vid lämning.. och hämtning. Men där emellan går det bra. Både jag och pappan känner en trygghet till personalen som tar hand om vårt barn, och den känslan speglas sig också till Selma. Det är en lagom liten grupp med småbarn och vi känner att just vårat barn får det hon behöver.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mm, känns verkligen som att hösten är på ingång när nästippen blir både kall ovh röd! Huah. Och skönt att de går bra för mosters lillfis <3

2014-08-24 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0