Tjejen med stövlarna, humöret och charmen!

Hon är listig den här lilla bruden. Lindar en kring sitt lillfinger med sitt söta lilla nyllle. Hon får en att falla pladask och innan man vet ordet av så har hon tagit över hela ens liv. Sen är det kört! 
Om man inte lyder denna lilla primadonna så går ett larm som sträcker sig långt över riksgränserna. Öronbedövande. Bestämd kallar vi henne, men jag tycker nog att målmedveten passar bättre. 
 
Tidigt varje morgon går fram till skolådan och pekar. Hon vill ha sina skor och hon vill ut. 
Att stanna kvar på vår lilla gräsplätt är ett skämt. Hon vill upptäcka världen, åtminstonde närområdet, typ lekparken. 
 
 
Mitt lilla hjärtegryn. Om en vecka är det dags att ta det stora steget in i förskolevärlden. Jag tycker att det är groteskt, för du är så liten. Men jag vet att det kommer bli bra. Du är en trygg liten tjej, och pappa kommer vara med dig varje dag hela första veckan. Du kommer träffa massa kompisar och leka hela dagarna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul att hon älskade gummistövlarna 😍 Dom passar henne perfekt!!

2014-08-03 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0