80's party

Man fyller enbart trettio en gång i livet. Så varför inte fira det ordentligt? Varför inte hedra och hylla årtiondet då jag kom till världen? 
Året var 1984. 
Det blev en kväll full att skratt och massa dans. Precis som livet ska vara. 
 
Och här nedan följer ett bildmaraton från 80-talsfesten. 
(ursäkta redan nu alla oskarpa bilder) 
 
Så här såg vi då ut, maken min och jag. 
 
Självklart! 
 
 
"doppatampongiflaska" hit
 
En del hade sämre hålvana än andra. Vann gjorde Mickes lillebror på 6,6 sekunder! Andra plats kom kusin Mela och jag själv på en tredjeplast. Drar slutsatsen att vi tre är bäst på squats. 
 
Linda rättar till rattarna
 
 
Min äldsta vän och lille baby V i magen. 
 
 
 
 
 
 
Mina fina småsystrar 
 
 
Färgglada superpinglor 
 
 
 
När man får leva ut drömmen som rockstjärna för en dag, då går man all in..
 
Hela rockgruppen samlad 
 
 
 
Rockstjärnan Aron med Diana och baby Björn i magen 
 
 
 
 
 
 
 
Tack igen för att ni kom. Tack för alla fina presenter. Tack för alla skratt. Tack för att ni finns i mitt liv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din äldsta vän

Tack så mycket för att jag "valrossen" och baby V fick vara med och dela din dag! (Som egentligen är den 17e). Älskar dig! Puss

2014-12-14 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0