Bittert

En känsla av bitterhet har satt rot i mig. 
 

Men istället för att besvära er med ett evigt klagande så tänkte jag kort och gott skriva ner våran helg. 
 
Räknas föresten fredag som helg? Halva fredagen va? Vi kör på det. 
 
Emilia hade fiollektion kl 18. Som alla fredagar. Och när hon väl var hemma igen så dök vi ner i soffan hela högen. Vi såg en ny film (flygplan?) och bara hade det riktigt mysigt. 
 
Nä, föresten.. hur kul är det att läsa om det här? 
 
.. sen tog jag en dusch.. bla bla bla.. sen fönade jag mitt hår.. bla bla bla.. pillade mig i naveln. . 
 
Kort och gott. 
I lördags så hade Linnea sin bästis på övernattning, och idag (söndag) lånade jag mina favoritkillar Noel och Elvin. 
Fullt hus hela helgen, precis vad jag behövde. På riktigt alltså. 
 
Selma har börjat övningsköra här hemma. 
 
Nyfiken på livet?
 
Världens finaste bröder! 
 
Världens sötaste Selma
 
Den här bilden kallar jag "Finn fem ungar"
 
 Den här kallar jag "ögat"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0