ett glas vin eller två eller tre..

Efter dom här minst sagt intensiva veckorna hemma med sjuka barn så skulle jag lätt kunna plocka ut alla våra besparingar (som om vi hade det) och fly landet, flyga till solen. sova. Äta upp min VARMA middag i lugn och ro. sova. dricka ett glas vin och fler och sen SOVA i en jättesäng, ensam.

skämtåsido. det är klart att jag inte skulle vilja det...

jag hoppas att vi det senaste dygnet nått toppen av den här sjukdomsresan. Båda tjejerna har feber. Selma vet varken ut eller in. Hon sover bara korta stunder åt gången och den enda plats som duger annars är i min famn.
Emilia har ont, kan inte gå, knappt röra sig. jag har fått bära henne till toaletten till och med.

Pappan fick åka på sin lunchrast idag och hämta hem Linnea, det var smått kaosartat.
I morgon hoppas vi på piggare ungar!

I morgon är det fredag föresten! Man kanske borde ta sig ett glas, eller två.. eller tre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0