Det blev visst en liten paus

Var det en evighet sen jag skrev här eller? 
Jag har haft lite annat för mig kan man säga. Men nu ligger jag på plus, tidsmässigt. 
 
December 2013 var bland dom galnaste månaderna i mitt liv, och bland dom bästa. 
 
Bland massa annat roligt så fixade jag äntligen det där körkortet! Men det får bli ett eget inlägg. 
Och på självaste nyårsafton gifte sig mig lillasyster Rebecka med sin Jimmy! Vilket fantastist sätt att avsluta året på. 
 
Tjejerna har haft en lagom långt jullov, dock lite trist med tanke på vädret. December 2013 = Regn! 
Visst, barn gillar vatten och man kan klä sig efter väder. Men det är inte kul i flera veckor. Ungarna vill ha snö. 
I morgon ska vi tillbaka till vardag igen. 
Vilket numera innebär:
 
Upp 05:30 så vi kan köra pappan till jobbet 07:00
Hemma igen 07:20
Åker 07:50 för att lämna Emilia i skolan. 
Hem igen 8:20
Går och lämnar Linnea på förskolan 08:50
Emillia slutar 13:30 
Linnea 14:00
Pappan hämtas 16:00
 
Ja, vi letar efter en till bil. Förhoppningsvis är det löst snart! 
 
Selma då? Våran lilla tjej. 
Blev sju månader förra veckan. S J U månader! Hon springer runt i sin gåstol, ler mest och är vanligtvis världens bästa bebis. 
 
Årets julkort 2013 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0