Morgonaction

Ni kan aldrig gissa vad som hände oss i morse! 

Efter att vi lämnat pappan på jobbet i Rosersberg så styr vi bilen mot Emilias skola. Det är mörkt, och massa snö. 70 väg och en sträcka där emellan på 50. 

När jag kommer till 50 sträckan får jag en bil bakom mig, som ligger ungefär 2 cm från mig! 
Jag blir då vansinnig och drar upp mina guns som ligger i handsfacket. Jag öppnar förardörren och slänger ut överkroppen. Med mina fötter styr jag fortfarande bilen! Sen skjuter jag sönder den andra bilens däck.. Alla fyra. 
Därefter rättar jag till frisyren lite snabbt och puttrar sen vidare. 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahha :)

2014-01-16 @ 09:38:15
Postat av: Mamma

Bra Erika rätta takter

2014-01-17 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0