Förevigat en vacker gravidmage.

Det är något speciellt med en kvinna som är gravid. Det är något så vackert och häftigt. Jag vet inte om känslan infinner sig hos mig för att jag själv upplevt det tre gånger. Eller om det helt enkelt bara är så.
 
Och självklart känner man sig inte alltid just så där häftig och vacker när kilona växer både på bredden och höjden. Allt är tungt och varmt. Man rullar likt en strandsatt val ur sängen på morgonen och skulle behöva en ryggkliare för att torka sig i arslet.
Men utstrålningen.
 
Igår kväll fick jag gå loss helt med kameran och fota min kusins gravidmage. Det var absolut på topp 10 listan av det mest roligaste jag gjort. Det var så kul och jag kunde nästan känna hur endorfinet producerades i kroppen.
Jag fick tillåtelse att lägga upp lite bilder och visa er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Så vackra bilder Erika, tack för att du förevigade Mikaela när hon är så vackert gravid / Kram Moster

2014-07-09 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0