dag 1

bilen packades igår strax efter barnen lagt sig. Det var en riktig rysare vill jag lova. verkligen på gränsen att allt fick plats. Det var lite som tetris faktiskt.
Men jäklar så nöjda vi var när vi stängde bagageluckan och gick in och la oss.

tanken var att vi skulle börja resan klockan 05. men är det semester så är det. så vi stängde av larmen och sov tills vi vaknade och klockan 08 drog vi iväg.

Jag tycker det är jättekul att köra, och tar alla chanser jag får till att bli bättre. så jag körde dom första 34 milen. några stop här och där blev det. Och inte för att skryta, men! endast fyra gånger upprepades meningen "när är vi framme"
duktiga ungar.
till och med Selma har skött sig exemplariskt.

För övrigt så måste jag hylla all världens musikartister som sjunger sig igenom flera timmars konserter.
Jag vrålade till allt som kom ur högtalarna, i trettiofyra mil. jag har ingen sångröst i vanliga fall.. men efter dom milen så lät det värre än värst.

Nu ligger vi på ett hotell, någonstans, och i morgon drar vi vidare mot slutmålet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0