dag 3

idag har vädret lekt berg och dalbana med oss. men det började fint.
vi klättrade runt kring det vackra landskapet och njöt en smula.

medan jag och Selma sov en skvätt på förmiddagen så passade pappan på att dra med dom stora tjejerna till stranden och plaska lite.
Efter lunch drog vi iväg mot smögen, 10 min bort.
helt underbart! hade det inte varit för regnet så skulle jag vägrat åka därifrån.
vi mumsade i oss en räkmacka, strosade på bryggan bland sjöbodar och kände solen värma.
just då, i det ögonblicket, kände jag en topp i livet. ett minne jag aldrig glömmer.

sen åkte vi hem till vår egen sjöbod. tjejerna badade, och senare på kvällen försökte vi fånga krabbor utan resultat.
i morgon tar vi nya tag.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0