dag 5 och 6

glömde helt bort att dokumentera gårdagen. och nu är det egentligen kört. mitt minne är alldeles för kort.

vi åkte till kungshamn och sen till hunnebostrand. alltså. hunnebostrand! där vill jag köpa mig ett hus och bli gammal. sitta i min trädgård med rosenbuskar som klättrar på huset och dricka kaffe och läsa hemmets journal. och äta kakor.
vilken liten idyll!

under kvällen hanns det fiskas lite krabbor och spela fia med knuff ute på altanen innan barnen tillslut ville sova. noll rutiner har vi, och det är rätt skönt faktiskt.
mamman och pappan fortsatte sen kvällen där, på verandan.







idag (söndag) for vi tillbaka till både smögen och hunnebostrand. gick längst gatorna, åt glass, tittade på båtar.. tills Selma gjorde en total urladdning, vilket ledde till läckage.. och eftersom båda föräldrarna tagit semester och stängt av hjärnorna, så var skötväskan tom på extrakläder. resultatet blev ett snabbt byte och sen avfärd hemåt.


men lika glad för det var hon



hemma igen så klev vi upp på berget ovanför stugorna och grillade korv med världens bästa utsikt



som sagt..



i morgon åker vi hemåt igen.. skoja inte om det ligger lite ångest bakom dom orden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0