inspiration

det har verkligen blivit fattigt med inlägg i den här bloggen.
skulle vilja påstå att jag har alldeles för mycket av allt annat att göra.

vardagen rullar på och jag har tjänstgjort i kommunen i lite mer än två månader. Om tre arbetspass så tar jag semesterledigt. passande.

Selma utvecklas hela tiden och hon är en härlig och nyfiken liten tjej. Så lik sina systrar. Hela tiden så har hon någonting på gång.
Linnea gick sin absolut sista dag på förskolan idag. jag blir alldeles blödig och vill gråta. är det så här det kommer vara?
Att åren bara rusar och barnen med?
Emilia har skolavslutning i morgon. sen väntar ett långt sommarlov för tjejerna och pappan.

för övrigt så funderar jag fortfarande på hur fan jag ska göra för att bli rik. det är ett mål jag har i livet.
författardrömmen ligger på hyllan, eller rent av i soptunnan efter att ha läst igenom den här texten.
Jag satt till och med och gluttade på arbetsförmedlingen idag, vad jag nu skulle tid och göra vet jag fortfarande inte. Det fanns inget som lockade och ingen inspiration fick jag heller.
Jag får helt enkelt uppfinna något...

...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0