jag och mina ovänner

Dom är tamejfaan överallt. Inkräktar i mitt liv. Är i vägen och vill bara göra mig illa.
Äckliga är dom också, åttabeningarna.
Det är såklart spindlarna jag menar.

Emilia och Pappan är utsedda till spindelkrigare.
Jag föredrar när Emilia ska försvara huset. Hon drämmer till dom hårt så att dom aldrig mer ser dagens ljus. Pappan bär ut dom, så att dom kan knalla in igen.

värst är nog när man (jag) ska duscha. Man står där alldeles naken och utsatt, med vetskapen om att det förmodligen ligger en spindeldrottning och ruvar under silen. Hon bara väntar på jag ska kliva in så hon kan gå till attack, jag är helt säker!
Men jag har kommit på en lösning. Innan jag kliver in i duschen så drar jag på vattnet med hård stråle, likt högtryckstvätt. OM det legat en spindeldrottning under silen så har hon nog åkt ner en meter eller två. Vilket ger mig lite försprång när jag snabbt ska tvätta av mig.


Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Haha du är rolig du, eller??
Hatar verkligen dom där så kallade insekter :@
Dom borde utrotas, finns ju överallt o ingenstans!!! När man minst anar det står man öga mot öga mot den,den ställer sig på bakbenen o gör sig redo för att anfalla!!!!! Äckliga kryp!!!
Och du jag håller på Emilia, slå ihjäl!!!
Blää, nu har jag 'ståpäls"

2014-03-30 @ 10:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0