man kan ju alltid låtsas!

Så följer ett par dagar med snö. Kanske veckor, månader..vem vet egentligen?
Och det är nu vi ska sitta här med sunt förnuft och vara positiva.
"ja men det är ju bara Mars, det SKA ju vara snö nu" säger någon smart jävel.

Jag la upp en bild på instagram i morse.
skrev något i stil med att det var härligt med snö igen. och låtsas kan man ju.
Men jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vår. (säger jag och stampar med foten likt en fyraåring) (det gör jag föresten inte, för jag ligger i sängen och stampar inte alls)

Det var så härligt så att man blev larvig när värmen var här förra veckan. Blev så lycklig att jag var nära på att tvätta fönsterna till och med. Nu har jag bara lust att hänga upp ett lakan och förbjuda all utsyn.


Till och blev barnen blev lite extra lyckliga av solen.



Det hjulades åt alla håll..


och mellis på altanen blev det!


Nu berättade visst min man att det blir plusgrader i morgon. Skönt. Då behöver jag inte låtsas vara glad och fluffig med regnbågar och enhörningar omkring mig.

Nä, om bitter...... ska sova kanske. Ny dag i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0