ingen askunge här inte!

I morse klockan 03:30 när jag låg vaken och funderade som allra bäst så hörde jag ett fruktansvärt oljud utanför fönstret. Fågelkvitter. 03:30! Det var ju absolut inte så att jag försökte somna om där jag låg och vred mig, men ändå så kunde jag inte låta bli att ge fåglarna mordiska tankar! Hade jag inte haft så trevliga grannar så hade jag stuckit ut huvudet genom fönstret och vrålat något i stil med "HÅLL KÄFTEN FÅGELJÄVLAR, ASKUNGEN BOR INTE HÄR" typ.. Jag kunde hur som helst inte somna om. Men det finns fördelar med det också. Jag hann dricka två koppar kaffe i lugn och ro, läsa alla bokstäver som fanns i senaste numret av Buffe tidningen från ica, ta en långsam dusch och föna håret. Allt det innan kl 06:00. Allt det innan någon annan familjemedlem vaknat! Nu är det dags att köra dottern till skolan.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahaha ;D hade iof vart väldigt roligt! :P

2014-05-22 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0