Min hjärna och Jag.

Med risk för att framstå som en aning sinnessjuk så bjuder jag på den här. 
 
En konversation mellan min hjärna och jag. 
 
 J -"Sådär, alla böcker framlagda, barnen sover och maken är placerad i soffan. Dags att ta tag i dom sista    uppgifterna till psykiatrin ska vara inne på fredag"
 
 H - "bla bla bläää blaaaa"
 
J - "depressioner.. Nu ska vi se vad Göransson har att berätta om detta intressanta ämne" 
 
H - "Skulle det inte sitta fint med lite godis just precis nu" 
 
J - "Dystymi.. Årstidsrelaterad.. ECT..." 
 
H - "Undrar vad folk skriver på facebook just precis nu.." 
 
J - "HÅLL KÄFTEN HJÄRNJÄVEL" Jag måste plugga.. Sluta fresta mig" 
 
H - "goooooodiiiiis" 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha 😂😂😂

2014-11-17 @ 09:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0